Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jakubziom | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany01.07.2006 @11:50:58 ostatnio na stronie04.01.2016 @18:40:59

pracuję jako architekt, rysuję od czasu do czasu, zajmuję się
też grafiką komputerową

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty44 komentarze2960 posty na forum85

komentarze
~hipiz    07.02.2008 @19:48:15
na pewno wystarczy! życze powodzenia!
_______
aeria gloris
~hipiz    07.02.2008 @19:35:37
taak... zieleń iglasta jest faaajna... :D
pozdrowienia
_______
aeria gloris
!GregW    07.02.2008 @18:57:07
A co z twoim H2O ?
!GregW    07.02.2008 @18:56:10
Ja się doliczyłem dwóch .... no ewentualnie trzech
~DaRoZ    06.02.2008 @21:50:58
no to czekam pozdr
~DaRoZ    06.02.2008 @21:35:03
wiecej babek jeszcze moze jakis akwarelkowy portret? pozdrawiam
!minh    05.02.2008 @17:34:11
Dzięki za komentarz. Zielony gradient na dole wzuciłem po to żeby uzyskać kontrast na białych elewacjach .. Oczywiście mogły być w innym kolorze :D
_______
http://minhdam.com - architektura, akwarela, fotografia
http://lineare.pl - szkoła rysunku i malarstwa
~pyk    31.01.2008 @19:54:25
o, widzę, też jesteś z Pwr Wa. wrzuć baciówke w akwarelce po sesji, chętnie obejrzę.
pozdrawiam
_______
sous le ciel nantaise . .
!minh    29.01.2008 @20:48:49
Dzięki za komentarz, jak skończysz swoje wizualki to wzuć. Ja już mam z głowy projekty na ten semestr Wczoraj oddałem ostatni, najwiekszy ... teraz trochę luzu na wzucanie prac na DickArt i na inne rzeczy które sobie zaplanowałem
Pozdrawiam
_______
http://minhdam.com - architektura, akwarela, fotografia
http://lineare.pl - szkoła rysunku i malarstwa
~pieca    29.01.2008 @17:03:03
dzięki za radę
_______
PiecA
!minh    25.01.2008 @13:18:54
oddanie projektasa mieskaniuvy w poniedziałek
_______
http://minhdam.com - architektura, akwarela, fotografia
http://lineare.pl - szkoła rysunku i malarstwa
!minh    23.01.2008 @14:01:47
ta restauracja akurat nie był głównym projektem
_______
http://minhdam.com - architektura, akwarela, fotografia
http://lineare.pl - szkoła rysunku i malarstwa
~ZapachPomaranczy    20.01.2008 @18:41:04
dziekuje za mily komentarz
~fotoyellonek    19.01.2008 @22:41:29
hahah!
Tak, to Judyta
Przy każdej możliwej okazji robimy sesje zdjęcioweUWIELBIAM FOTOGRAFOWAć POSTACIE!!! A ona sie swietnie nadaje
Hm...będzie zła,jak to tu zobaczyniesmiała jestmuszę jej powiedziec
!minh    19.01.2008 @20:02:59
Masz świetną galerię i jeszcze żadnego DD. Najwyższy czas.
_______
http://minhdam.com - architektura, akwarela, fotografia
http://lineare.pl - szkoła rysunku i malarstwa
~yellonek    19.01.2008 @13:22:50
założyłam sobie konto fotograficzne...
zapraszam:
http://www.fotoyellonek.digart.pl
_______
"To zaś mi mniejsza,czy bywam omylon
Albo nie?...piszę-pamietnik artysty,
Pogryzmolony i w siebie pochylon-
Obłądny!...alez- wielce rzeczywisty"
C.K.Norwid
~beatka1311    17.01.2008 @22:51:03
piękna ta Twoja nowa prace, a pozostałe też niczego sobie....
szczególnie do gustu przypadła mi Twoja akwarela
Ty wiesz, że ja w szkole i w klasie mojej nawet tez mam Ziomka? Sporo znam osób o tym nazwisku i utalentowanych Jesteś 4

pozdrawiam i zapraszam do mnie
~pawjr    17.01.2008 @10:37:01
Dzięki. Zapamiętam Twoje uwagi
_______

~myART    16.01.2008 @19:31:34
moge wiedziec gdzie sie uczysz? i czy polecasz
_______
Budda jest we mnie.
~Kegriz    16.01.2008 @01:57:17
nom też bardzo nad tym ubolewam... może spróbuje zrobić jeszcze raz zdjęcie... bo kurcze... ona nie jest tak wygięta... ;/ dzięki za komentarz
_______
http://www.akwarela.fora.pl/ forum akwarelowe - zapraszam miłośników tej techniki
http://rafalrudko.com/ - strona z moimi akwarelami
^karola    14.01.2008 @08:20:15
~pawjr    13.01.2008 @16:33:49
Z fotki robione... Pracuje nad kolorami. Chcę operować takimi kolorami jakie robi Schaller. Żeby wizualka była pełna "szczęścia", żeby była efekciarska.
Dzięki za odwiedziny Mistrzu.
_______

~mroowa    11.01.2008 @10:54:25
_______
Masz pod zdjęciem same rewelacje, a ode mnie dostałeś słabą ocenę??

NIE KRĘPUJ SIĘ - zrób to samo u mnie!
nie dbam o procenty
!GregW    06.01.2008 @21:09:39
Widziałem twoją stronkę. Całkiem fajna
!GregW    06.01.2008 @21:05:43
Dzięki za komentarz i rzeczywiście tych kropek jest za dużo . Muszę się w końcu wziąść za tą wodę poważnie . Może powstanie coś nowego niedługo.
1 2 3 4 5 6 ... 37 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt